https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 10 maart 2013

Kaart zonder tekst

 
 
Hoi Allemaal,
 
Vandaag een kaartje in het paars....een beetje monochromatic. Ik zag dit een poosje terug voorbij komen en wilde het ook een keer proberen. De grote swirl komt uit Polen en ik vond het wel mooi combineren met het lichte in het papier. De hoekjes zijn van Unique Hobby, de vlinders van Tim Holtz en Marianne Design. De sprieten van de vlinder heb ik vol geregen met kleine glaskraaltjes. Bloemen uit eigen voorraad, paarse pareltjes, floss en glitter op de mica vlinder.
 
 

 
De binnenkant ook een beetje aangekleed met vlinders.
 
Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenge bij http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/ ze vragen vlinders.....
 
Ik ben weer benieuwd naar jullie mening.
 
Groetjes, Ellen
 

19 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw Ellen wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem echt super.
Liefs van Anita

Elly zei

Een prachtig kaartje, erg mooi bewerkt,prachtig die halve vlinder geeft een leuk effect op het geheel. Ik vind de kleur ook erg mooi.

Groetjes Elly

Wil zei

Mooie kaart en mooie kleuren. Leuk ook dat je de binnenkant ook bewerkt hebt. Daar vliegen de vlinders lekker verder :)

groetjes,Wil

Nelleke zei

Wauw wat mooi, je kaart even goed bekeken, zo mooi die vlinders. Die kleine vlinders aan de binnen kaart vind ik ook super met die sprietjes eraan. Groetjes, Nelleke

Anita's blog zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt. Heel erg mooi. En dit wil prima met dezelfde tinten!

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
WOW..supermooie kaart heb je gemaakt, prachtige vlinder, mooie swirl en papier...

Liefs van Ans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooi kleuren en designpapier.
Gr. Anja

Berlinde zei

Een erg mooie kaart Ellen, prachtige kleuren en details, super!
Lieve groetjes, Berlinde

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Ellen, mooi in die kleuren en een prachtige swirl, past allemaal heel goed samen.

groetjes karin

Cindy zei

Wat een beauty en zo'n prachtige kleur. Ik vind hem supermooi! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Hallo Ellen, jou wil ik niet overslaan met een reactie, ik lig nu op bed met een terugslag en de griep.Je hebt een prachtige kaart gemaakt, met héle mooie kleuren, het is weer een schitterende creatie.
Ik ga weer naar bed.
Liefs Corrie

Handmade By Doris zei

Już z niecierpliwością czekałam na Twoją nową kartkę. Jest śliczna i użyłaś do niej pięknych papierów!
Pozdrawiam
Dorota

jolanda zei

mooie kaart

Ellen zei

Ik vind hem ontzettend mooi geworden, een lust voor het oog!!
Groetjes, Ellen

martina's kaartjes zei

wat een mooie lente kaart ! top hoor ! lekker fris, laat maar komen, die lente !
grtjs, martina
x

GerJanne zei

Hoi Ellen,
wat is dit een fantastische beeldschone kaart! Ik ben er helemaal weg van. De kleur en de details. Echt super zeg!
Kom je nu na de verhuisperikelen/ klusdagen weer wat aan het knutselen toe? EN hoe is het met je moeder? Ook tussen de bedrijven nog druk mee?
Ik geniet nog steeds van de mooie vlinder die ik van je kreeg. Hij hangt in de eetkamer en dus zie ik hem dagelijks!
Lieve groet,
GerJanne

Adriana zei

Oooh, wat een mooie en creatieve kaart! Prachtig die micavlinder en de geregen voelsprieten en het kleine vlindertje erin doet het er zo mooi bij!
Dank-je-wel voor het meedoen aan de VLINDERchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

Wendy zei

Wat heb je dat ongelooflijk mooi gedaan Ellen, schitterend!!!! Geweldig die kraaltjes aan de sprietjes van de vlinder, briljant idee. Alle details zijn mooi, kortom een toppertje!
Lieve groetjes en een fijne week, Wendy

Sarah - Crea S zei

Wow! wat een prachtige kaart is dit geworden! Erg mooi papier en leuke embellishments!