https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 29 september 2012

Doosje voor mijn zus

 
 
Hoi Allemaal,
 
Na weken van klussen bij onze zoon eindelijk weer eens een kaart/doosje van mijn hand.
Ik ben eerst even snel bij jullie allemaal langs geweest en heb weer veel mooie dingen gezien. Ik zeg het maar via deze weg want de tijd ontbreekt me om op al jullie blogs apart te reageren. Zo zag ik bij Anita dat je een doosje moest versieren bij het Hobbyartikelen Challengeblog en wilde daar wel aan meedoen....loopt morgen om 18.00 uur af.
Dit is weer een projectje voor mijn zus....zoals jullie er al een paar voorbij hebben zien komen.
Het papier is van Maja Design, de ponsrand van Martha Stewart, het medaillon komt uit Polen en het kreuklint uit Amerika. Het plaatje binnenin is een stempel en die heb ik ingekleurd met distressinkt. ook de bloemen zijn op kleur gebracht.
 
 
 
 
Natuurlijk ben ik weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Groetjes, Ellen
 


14 opmerkingen:

Cindy zei

Waauw, Ellen dit is ook weer zo mooi! Een juweel op zich zeg! Een lust voor het oog en in werkelijkheid zeker nog veel mooier waarschijnlijk! Ben jaloers op je zus hoor! Liefs, Cindy

Corrie zei

Ik dacht even Ellen is op vakantie ,als dat zo zou zijn, gelijk heb je ,maar ons lieve vrouwtje is alleen maar aan het klussen geweest bij haar zoon.Als zoonlief nu maar blij is met moeders hulp,nou Ellen dan heb je het niet voor niets gedaan[knipoog].Maar dan komt onze Ellen eraan met een doosje voor haar zus,dan denk ik waarom ben ik die zus niet!!!
Zo'n prachtig doosje zou ik ook wel willen krijgen,met die prachtige kleuren en details.
Het zijn zo wel genoeg complimentjes lieve schat,ik heb een gesprek gehad met mijn cindy en wij gaan elkaar zien hoor, echt dat duurt niet meer zolang
Lieve groetjes Corrie

Plony zei

Schitterend gedaan Ellen!!!!!!! Wat een plaatje.
Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij ons HH-blog en heel graag tot de volgende keer.
Lieve groetjes, Plony.

ANJA 3D zei

Het is een schitterend doosje, Ellen.
Je zus zal er heel blij mee zijn.
Gr. Anja

jolanda zei

heel mooi doosje in leuke kleur

Marian zei

Ziet er geweldig uit
Groetjes

Elly zei

Heel erg goed gelukt,mooie kleuren en prachtig bewerkt!

Groetjes Elly

Corrie zei

Wat een prachtig kaart/doosje Ellen,
heel erg mooi gemaakt

Bedankt voor je deelname aan de Hobbyhome Challenge

Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Ellen, ik vind het super geworden.
Liefs van Anita

Berlinde zei

Een prachtige creatie Ellen, hele mooie details en kleuren!
Lieve groetjes, Berlinde

Wil zei

Wauw wat mooi zeg. En wat heb je die bloemen mooi ingekleurd!

groetjes, Wil

Linda zei

wat een leuk idee: een kaartje in een doosje. Daar moet ik ook eens mee spelen. Prachtige kaarten maak je, Ellen. Zo romantisch. Vind ik een mooie stijl alleen lukt het mij nooit zo goed. (CAS lukt me beter) Jouw projecten zijn dus voor mij een mooie inspiratie bron!

Wendy zei

Ha klusser! Is alles klaar bij je zoon? Leuke doos heb je gemaakt zeg, werkelijk prachtig mooi. Heel mooi papier en het past toevallig ook heel goed bij je bloglay-out vind ik. Zo te lezen is het een internationale doos haha, leuk om te lezen waar alles vandaan komt, geweldig! Lieve groetjes, Wendy

Nelleke zei

Wat heb je er wat moois van gemaakt, zo mooi ook met de kleuren en materialen.
Groetjes, Nelleke