https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 10 augustus 2012

Winnaar bij EKEF en een cadeautje


Hoi Allemaal,

Ik ben de winnaar geworden bij EKEF... hoe leuk is dat!!!!!
Superleuk toch???

Welkom aan mijn nieuwe volgers Nelies, Renate en Danny, leuk dat jullie mij gevonden hebben.

Nelies en Danny....ik wil graag eens op jullie blog kijken maar ik kom er niet op!

Ik laat jullie zien wat ik voor cadeautje heb gemaakt.
De vlinder van Tim Holtz heb ik beplakt met mooi papier en versierd met wat bloemen, scrappersfloss, sprietjes en een slingertje, gemaakt van de herdera stans van MD.
De vlinder hangt aan een wit lint wat ik er onderuit heb laten steken.


Bijpassend een klein doosje waar ook weer een cadeautje in zit. Over de versiering hoef ik niet zoveel uitleg te geven dacht ik.....




De ketting heeft de kleuren van het papier bepaald en deze heeft mijn zus gemaakt.


Ik vond het wel een leuk geheel zo samen en ben benieuwd wat jullie er van vinden.
De ontvanger was er erg blij mee!

Lekker genieten van het prachtige weer wat we ook cadeau krijgen en gelukkig in het weekend.

Ik ben ontzettend blij met het cadeau wat ik gewonnen heb bij EKEF.  

Groetjes Ellen

10 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Hoi Ellen, van harte gefeliciteerd. heb ook een prachtige creatie gemaakt bij ekef.
het kadootje is ook prachtig.
Gr. Anja

Jolanda zei

van harte met je overwinning Ellen!
wat een leuk cadeautje:0)de ketting mag er ook wezen!!
grtz Jolanda

Corrie zei

Gefeliciteerd hoor Ellen, super dat je hebt gewonnen bij E.k.E.F, je cadeautje is prachtig gemaakt met schitterende kleuren,de ketting die je zus heeft gemaakt past er prachtig bij
Lieve groetjes Corrie

GerJanne zei

Nou zeg, verdwijnt mijn reactie!!
Van harte met je prijs! Ik zag het al vannacht op het EKEF blog. Wat een superprijs. Je creatie was dan ook geweldig!
Deze van vandaag ook weer en de ketting van je zus is super.
Creatieve familie...

GerJanne

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd Ellen met je prijs, helemaal super voor je, maar het was dat ook een plaatje. En dit heb je ook weer zo mooi gemaakt, top meis.
Liefs van Anita

Renate zei

Ellen, wat leuk dat je hebt gewonnen bij EKEF!
En wat een leuk cadeautje heb je gemaakt.

Groetjes, Renate

Berlinde zei

Gefeliciteerd Ellen, leuk dat je gewonnen hebt!
Hele mooie cadeautjes heb je gemaakt, super!
Lieve groetjes, Berlinde

jolanda zei

van harte gefeliciteerd.
Leuke creatie heb je weer gemaakt.

Wendy zei

PROFICIAT!! Wat superleuk dat je hebt gewonnen meis. Geniet ervan. En wat heb je hier toch weer voor een leuke creatie gemaakt! Schitterend gedaan zeg. Mijn complimenten Ellen! Lieve groetjes, Wendy

Nelleke zei

Wat leuk dat je gewonnen hebt bij EKEF.Maar jou inzending is ook heel erg leuk en ook wat je er nu hebt opgezet is een plaatje om naar te kijken.
Groetjes, Nelleke