https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 9 oktober 2011

Grote kaarten


Hoi Allemaal,

Vandaag wil ik weer even wat kaarten laten zien. Deze twee heb ik voor mijn zus gemaakt. Het zijn vrij grote kaarten. Ze worden gestuurd naar mensen die beëdigd worden door de rechter voor Mentorschap. Die mensen gaan goed werk doen en worden gefeliciteerd met een mooie bloemenkaart. (vind ik zelf)

Voor de roze kaart heb ik een wat oudere lijn gebruikt van Prima Marketing. Heel mooi papier wat langs de randen doorgestikt is. Hiervoor heb ik zijden bloemen gebruikt uit het tuincentrum.


Op de blauwe kaart heb ik papier gebruikt van Basic Grey, de Lime Rickyserie. Ook weer zijden bloemen en roosjes van diverse merken. De gestanste rand is met een EK Succespons gemaakt. Ik dacht dat deze bij Scrapbookdepot vandaan kwam.

Bedankt weer voor het kijken op mijn blog en ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Ellen


1 opmerking:

Kiek zei

hallo Ellen,

Ik zag dat je een reactie bij mijn eerste blogbericht hebt geschreven.Leuk! Ik heb het geluk dat ik een man heb die in de ICT werkt anders was ik er ook niet uitgekomen hoor. Ik heb een layout van internet. Als je bij mijn blog op hun logo klikt kom je op hun site.(shabby). Bovenkant(header) heeft mijn man op mijn aanwijzingen gemaakt;-). Ik moet nog veel dingen leren hoor. Ik ben volger van jou geworden. Je maakt erg mooie kaarten. Succes met je blog.
Groetjes Kiek