https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 11 september 2011

mandje voor mijn moeder


Hoi allemaal,
Zoals jullie zien ben ik mijn blog lekker aan het vullen.
Een tijdje terug kwam ik dit patroontje tegen en ik vond dit wel leuk om te maken
voor mijn moeder. Ze werd 87 jaar dus moest het iets bijzonders voor haar worden.
Ik heb het gevuld met heerlijke truffels.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design en komt bij Creashop Duymelot vandaan.
Het gekreukelde lint komt uit Amerika. De tekststempel is van Magolia.


Mijn moeder was er blij mee en het pronkt midden op de tafel.
De truffels zijn inmiddels allemaal op.

Bedankt weer voor het kijken op mijn blog en ik vind het leuk als je een
berichtje achterlaat.

Groetjes, Ellen

Geen opmerkingen: