https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 23 september 2011

Kerstkaartjes





Hoi allemaal,

Vandaag plaats ik een paar kerstkaartjes. De bovenste twee heb ik gemaakt voor het clubje 
dat ik al 16 jaar elke woensdagmiddag gezellig bezighoud.
Op een paar na zijn ze rond de 80 jaar en ze maken trouw het voorbeeldje na wat ik voor ze maak.
Zoals jullie zien hebben we op de 1e kaart een kerstsnoesje geplakt en voor de 2e heb ik ze een magnoliastempel laten kleuren met de Derwent potloden. Daarbij heb ik ook het papier van magnolia gebruikt.

Op de 3e kaart zie je ook een magnolia kerststempel. Het papier is van Melissa Frances, wat ik zelf erg stijlvol vind met hele mooie kleuren. Het is al wat ouder maar dat vind ik geen bezwaar.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Het zou leuk zijn als je een berichtje achterlaat.

Groetjes, Ellen



Geen opmerkingen: