https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 11 september 2011

Cadeau-enveloppen


Hoi allemaal,

Vandaag laat ik even wat enveloppen zien die ik cadeau gegeven heb.
Ik vind dit altijd leuk geven. Je hebt één vel nodig van 30 x 30 cm.


Omdat het papier dubbelzijdig is heb je altijd twee bij elkaar
passende kanten. En zwart/wit doet het altijd goed.

 
 
Deze heb ik gemaakt voor een collega die met pensioen ging.
Hij is gek van vlinders dus vandaar.....
 
 
 
Deze was ook voor een collega. De inhoud was bestemd voor een
nieuwe fiets. Omdat hij voor een man was heb ik knoopjes in plaats van bloemetjes
gebruikt.
  
Ik kwam ergens deze afbeelding tegen en vond
het wel grappig en toepasselijk en heb het aan de binnenkant geplakt.
 Als versiering bovenop heb ik zijden orchideeën uit het tuincentrum gebruikt.
De kleur past prachtig bij het papier.
Op alle enveloppen heb ik als sluiting een magneetje gebruikt en ze zitten verstopt tussen de
twee papierlagen.

Bedankt voor jullie bezoekje weer en tot de volgende keer.

Groetjes, Ellen

Geen opmerkingen: