https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 28 augustus 2011

a gift from the heart



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn nieuwste creatie zien.
De stempels met de tekst, roos en Tilda zijn natuurlijk van Magnolia. Het papier heb ik
zelf even gehaald in Boras, waar ik geweest ben tijdens onze vakantie in Zweden. 
Een prachtige winkel en wat een enorme hoeveelheid stempels.
 Je weet gewoon niet wat je moet kiezen.
Helaas had ik niet zoveel tijd
om lekker lang rond te neuzen omdat we erg veel tijd kwijt waren met het zoeken
naar de winkel. Hij was verhuisd en konden hem dus niet vinden.
We hadden nog een hele reis voor de boeg.



De swirls zijn van Tim Holtz en Magnolia. Het hartje en de parels
komen bij Janecreatief vandaan.



De stempels heb ik ingekleurd met de Derwent potloden.



Hier nog even de binnenkant van de kaart. Ik heb de stempel nog eens
afgedrukt zonder te kleuren. Het effect vond ik wel leuk.

Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden.
Bedankt voor jullie bezoekje op mijn blog en ik zou het leuk vinden
als je een berichtje achterlaat.

Groetjes allemaal en tot de volgende keer.

Ellen

Geen opmerkingen: