https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 21 augustus 2011

Cadeau-envelop

Hoi Dames,

Ik wil jullie mijn volgende knutselwerkje even laten zien. Een cadeau-envelop. Een mooie manier om iemand geld te geven. Het papier is een oude lijn van Bo Bunny. Ik heb de rozet gemaakt met een mal van Crealies, gekocht bij Creashop-Duymelot. Echt heel handig en superleuk om te doen.

Het lint wat er omheen geslagen zit heb ik een keer besteld in Amerika.


Ik ben er nog niet achter hoe ik mijn blog een  mooie lay-out kan geven. Ik ga me eerst maar even bezighouden met het plaatsen van mijn kaarten zodat jullie kunnen zien waar ik mee bezig ben.

Bedankt voor jullie bezoekje op mijn blog.
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Groetjes, Ellen